Gaah!


En timme har aldrig varit så här lång. Har inte haft ett skit att göra den senaste timmen, bara väntar på att Johan ska komma hem! Boooored.

Idag har jag iaf varit på backa gård och mockat åt Valle och Balder. Sedan åkte jag till mörtbol och mockade och fixade foder åt Kaprys.
Efter det så åkte jag till björkvik och "hjälpte" mamma med en grej på datorn. (=att jag satt brevid när hon gjorde det, haha).
Sen åkte jag till mörtbol igen, hämtade in Kaprys och red en stund! Mamma var med och tittade på när jag red :) Longerade honom lite först för att få bort lite överskottsenergi ;) Söten då, han hade inte så mycket energi som jag räknat med. Han gick så snällt så!

När jag kom hem möttes jag av ett spår av små post-it lappar som ledde fram till en ros ♥
Vi som hade kommit överens om att inte göra något alls på alla hjärtans dag! Kunde väl räknat med att han skulle göra något ändå ;)

Nee nu får han ta och komma hem så vi kan kolla på The Walking Dead och sedan sova!
Imorgon ska jag till stallet (NO SHIT, är ju där jämt.) runt kl 10, sedan till Adecco vid 15.00 och skriva kontrakt på studentanställning, whoopa. Hoppas jag får jobba lite så jag slipper denna uttråkning. Kan ju inte råför att jag gör en veckas skolarbete på 4 timmar? Hihi.



Allmänt | |
Upp