Måndag

Gah, borde ha pluggat en massa idag men jag har haft så mycket annat att göra så jag har inte hunnit :/ Eller ja, jag hade ju kunnat pluggat istället för att göra massa annat.. Haha.
Jag var hos mamma en stund och grejade lite, tiden bara flyger iväg när man är där, alltid lika kul att träffa mamma :) Elin kom förbi och sa hej också! :D
Sedan åkte jag till stallet och det drog också ut på tiden för Josse var där så vi snackade endel och så visade hon mig hur man ger Moira medicin. Så slipper Josse åka ut till stallet två gånger imorgon.
Kaprys går ju naken i hagen nu, tror ni inte han har börjat rulla sig? ;) Han som aldrig rullar sig med täcke på! Men när han kan bli skitig, ja då ska han ju se till att skita ner sig!




Min söta lortgris!! :)
Tog in honom och borstade av det värsta, han kommer ju ändå rulla sig imorgon igen :P

På lördag är det dax att lämna tillbaka Valle och flytta Kaprys till katrineholm. Ska bli så skönt när det är gjort! Kommer att spara massa tid och pengar på att bara ha en häst och att ha hästen så nära.
Allmänt | |
Upp