Pluggeliplugg

Idag går det segt med pluggandet. Det är alltid så svårt att komma på början när man skriver en uppsats. När man väl kommit igång så flyter det ju på!
Har skrivit endel men inte alls så mycket.. Krångliga ämnen, det blir liksom bara babbel och ingen röd tråd i texten! Jag ska skriva om tre ämnen; Processorer och klockfrekvens, Binära och hexadecimala talsystem och Högnivåspråk (som t.ex java eller C++).
Jag skulle hellre vara ute i stallet och pyssla :D
I torsdags red jag lektion för Misa, det var nog det mest fysiskt krävande jag någonsin har gjort!! Haha, jag som aldrig tränar fick mig ett rejält pass. Jag och Kaprys svettades ikapp, mina ben har precis återhämtat sig men på torsdag är det dax igen! Hoppas det går lika bra som det gjorde i torsdags!
Älskade häst, han ställer upp på vad som helst utan protester! Men han är lite svår eftersom han inte är så välutbildad.

Nehe, dax att skriva lite mer på uppsatsen nu då.. Johan kommer ju inte hem förrns 2 -halv 3 så jag har ju några timmar på mig :P
Allmänt | |
Upp